11 October 2010

o camera curata, o bucatarie curata, o minte curata

cateva minute de meditatie pe zi, cateva minute in care uit de trecut si de viitor, cateva minute in care incerc sa fac liniste si sa vad cine e inauntrul meu si de ce s-a suparat atat de tare. cateva minute de care am uitat de ceva vreme chiar daca imi prindeau tare bine. cateva minute in care uit de oamenii care nu m-au iubit si pe care eu i-am iubit si pe care inca ii mai iubesc din toata inima. pentru ca desi inauntru e o mare invalmaseala si sunt cioburi si rafturi cazute si amintiri aruncate la intamplare, a existat si va exista intotdeauna o mare de iubire. iar marea aceasta de iubire va spala intr-o zi toata dezordinea si ma va invalui si pe mine, cea pe care am uitat sa o iubesc. cateva minute in care iti citesti cartea preferata, cateva minute in care uiti ca te-ai framantat zeci de minute cu degetele intinse spre tastatura, dar te-ai oprit la timp. cateva minute in plus de somn, cateva minute pentru un pranz sanatos, cateva minute pentru liniste. dar nu o liniste in care sa se ciocneasca din nou toate durerile mici si mari, toate nemultumirile si toate temerile, ci o liniste in care sa nu se mai auda decat iubirea si bucuria de a fi aici, acum.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare