15 November 2010

puncte-puncte?





weheartit.com
azi trebuie să fim mici, mici, mici. azi trebuie să avem răbdare cu toată lumea. azi trebuie să muncim, muncim, muncim, dar numai până la ora cinci. azi trebuie să zâmbim şi să uităm de durerile de spate. azi am uitat din nou să ne luăm suplimentele şi nevitaminele. azi am mâncat şaisprezece biscuiţi. azi am băut trei ceşti de ceai. azi încă nu am început cu adevărat să lucrez, dar azi încă mai e timp, mai e timp, mai e timp. azi e soare afară, dar frig în birou. azi mă bucur că e luni doar pentru că mai e timp până sâmbătă. azi trebuie să fim mici, mici, mici. azi trebuie să nu începem un alt blog (sau?). azi trebuie să uităm că locuim în curentul dintre două ferestre.

1 comment:

  1. să începem, să începem. de ce nu? :d

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare