02 November 2010

cum stau lucrurile

sunt un om responsabil. intotdeauna am fost. nu ma cert cu oamenii, prefer sa le inchid usa in nas pentru totdeauna. poate cel mai mult ma deranjeaza atunci cand imi este inselata increderea si cand nu imi sunt apreciate eforturile. acela este momentul in care taurul (trebuie sa stiti ca m-am simtit intotdeauna puternic atasata de ceea ce inseamna aceasta zodie) incepe sa vada rosu in fata ochilor. si atunci atitudinea se roteste cu 180 de grade si omul responsabil o sa devina cel mai nepasator om. doar pentru ca intelege ca nu mai are pentru cine sa faca eforturi. cam asa stau lucrurile.

1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare