12 November 2010

da, avem programare

am văzut cinci piese de teatru în ultimele câteva săptămâni, iar duminică o să merg din nou. nu-mi era dor de timpul meu liber, dar mi-e dor să am timp mai mult pentru astfel de activităţi. am început munca pentru paginile din revistă şi este un lucru minunat. nu am mai făcut niciodată aşa ceva, nu ştiu cum se fac paginile de tipul "alegerile editorului", dar învăţ. nu ştiu cum şi cui trebuie să ceri acordul în unele cazuri pentru anumite fotografii, dar, cum spuneam, învăţ. şi-o să învăţ şi cum se face un pictorial şi cum se pregăteşte o şedinţă foto and so on and so forth. mai nou, mă găsiţi şi pe brainwash.ro, o să modific puţin structura blogului, poate în weekendul acesta. proiectul acesta mă bucură în primul rând pentru că mă conduce în direcţii noi şi mă "obligă" să învăţ o mulţime de lucruri folositoare cu care altfel nu m-aş fi întâlnit niciodată. I just love it when work is no longer work, but fun and beautiful and creative.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare