01 March 2011

eutocmaieupesimistulpesimistilor

cel mai pesimist om din lume, adica eu, gaseste cumva forte infioratoare atunci cand trebuie sa ii sprijine pe cei din jur, din familie. asa ca, te rog, nu pune raul inainte.

am maini de fier daca vrei sa te tin, dar tu nu trebuie sa cazi. nu-mi spune ca nu e bine deloc doar pentru ca asa a spus un doctor in timp ce alti doctori macar au incercat alte tratamente. nu-mi spune ca nu e bine deloc cu o voce in care nu mai exista speranta ca si cum te asiguri ca exista un sfarsit.

va fi bine. asa cum relele incep la un moment dat si dintr-o anumita cauza, tot asa se naste si un val de speranta. o sa fie bine. vedem noi cum facem. stii ca daca as fi eu in situatia asta m-as scufunda in cel mai mare hau. dar cand trebuie sa fiu puternica in locul vostru, sunt. mi-as dori doar ca si voi sa fiti la fel si sa nu va lasati daramati de ce-ar putea sa se intample si de ce o sa se si intample, la un moment dat.

dar nu acum. e prea devreme. ai incredere. pe tine, dintre toti oamenii, nu te-as putea cara in spate.

ziua asta mi-e adumbrita cumva acum ca stiu ca nu reusesc sa-ti insuflu din optimismul meu. nu e optimism, de fapt. e speranta pura. e incredere. e constientizarea faptului ca viata, orice ar fi ea, exista si are un curs al ei. e transcendenta. nu are o limita si are un inteles mult prea mare pentru ca noi sa-l putem cuprinde in intregime. dar atat cat putem intelege, trebuie sa intelegem si sa recunoastem.

sa recunoastem ca daca pana ieri eram slabi, chiar din momentul acesta trebuie sa devenim puternici. si o spun eu, dupa doi ani de suisuri si coborasuri, dupa momente in care nu ma recunosteam si dupa luni intregi in care am incercat sa recuperez un echilibru care se sfaramase cu aproape 18 ani in urma.

mi-e greu sa-ti spun ca o sa se rezolve pentru ca nu ma crezi si te enervezi. si-atunci puterile mele, pregatite de lupta, devin inutile in fata unei astfel de dezarmari. dar hai sa avem incredere ca noi suntem puternici. ca unele sfarsituri sunt firesti. dar nu acum. ai incredere.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare