07 March 2011

imprimaverire

am nevoie de o reorganizare drastica. am nevoie de liste, de fiecare ora din zi programata pana la ultimul minut. de un paznic interior care sa-mi directioneze gandurile si care sa ma certe atunci cand nu rezolv lucrurile care astazi, iata, s-au adunat intr-o invalmaseala care-mi face inima sa bata mai tare decat de obicei. imi fac mult prea multe griji. intotdeauna. asa ca am ales sa imi fac mai putine griji pentru oameni, dar raman alte indatoriri pentru care, stiu prea bine, nu ar trebui sa ma ingrijorez.

obiceiurile nesanatoase mor insa foarte greu. functioneaza diminetile care incep la 7, insa nu functioneaza diminetile productive. asta inseamna ca eu functionez doar pe jumatate si ca ma agat de puncte de sprijin aflate in afara mea si care, in mod firesc, nu ma pot ajuta.

2 comments:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare