09 April 2011

când strigi şi nimeni nu te aude

poate ar fi fost mai bine să plouă. da, cu siguranţă, ar fi fost mai bine să plouă. eşti la a treia ceaşcă de ceai. de fapt, eşti la al doilea ceainic. o să te transformi în ceai şi-o să te miri şi tu de cea mai rapidă metamorfoză.

"şi până la urmă s-au enervat, l-au luat pe un făraş şi l-au aruncat la gunoi". teatru din trecut.

they don't know you like I do and you don't know me at all. fair enough, mi-am spus în timp ce îmi împachetam ultimele rămăşiţe de mândrie. nu ştiam că până la urmă nu avea să mai rămână nimic.

you have to make a CHANGE. and so I did. 56,6 cu roşu pe un fundal gri, ERR ERR ERR. Dar şi a doua oară tot atât a fost aşa că m-am bucurat. le văd şi acum în faţa ochilor. the only ERROR was I. am dat deoparte murakami, acum alerg ca o nebună după toate cărţile lui, o umbră care îşi cară fricile într-o sacoşă de pânză pe care uneori scrie cărtureşti, alteori mon sac sonia rykiel.

mâine, ce?

4 comments:

  1. un zambet pentru ganduri.

    andreea :)

    ReplyDelete
  2. multumesc frumos. :)

    ReplyDelete
  3. superb...
    uneori ni se pare ca e prea mult ceai... prea putin timp... prea mult stres... prea putina iubire...
    ca vorbim si nu suntem auziti sau intelesi...
    e greu uneori....

    atunic e timpul sa cotrobai in tine.

    ReplyDelete
  4. imi place cum suna cotrobaitul asta in noi. :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare