21 April 2011

dungi lungi şi crutoanele din supă

am ieşit cu foer la cină. erau mulţi oameni care mâncau singuri. şi parcă toată lumea comandase aceeaşi supă cremă de roşii.

dacă ai şti că nu te judecă nimeni, ce ai face diferit?


după ce am plecat, aş fi avut chef să scriu. nu ai cum să scrii în timp ce mergi, speri doar că îţi vei aminti ceva atunci când ajungi acasă. uneori, îmi cumpăr pixuri cu mină neagră. cel mai adesea, de la librăria eminescu. intru, sperând că au adus pixuri noi. astăzi am luat încă unul, chiar dacă mai aveam două la fel, de la aceeaşi librărie.

îmi plac oamenii care te privesc în ochi şi mă intimidează în egală măsură. m-a intimidat băiatul de acum două zile care m-a privit în ochi, mi-a zâmbit şi mi-a spus că nu mai au ce comandasem, doar ca să adauge pe urmă că a glumit şi a zâmbit din nou. am vrut să fiu ca el.

dacă ai şti că nu te judecă nimeni, ce ai face diferit?


mai jos, sunt multe rânduri albe şi crutoanele din supă.

2 comments:

  1. De foarte multe ori, cand plec dintr-un loc, imi vine sa scriu. Dar cum ai spus si tu, pe strada nu ai cum, si pana acasa uit. Asa ca nu mai scriu. :)

    ReplyDelete
  2. the book we write inside. ca-n extremely loud and incredibly close, batem la o masina care nu are banda.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare