29 April 2011

nushcumdaruitecatecamiubesc

source

oricum, hai sa-ti spun repede pana nu imi trece starea asta in care mi s-au inecat toate corabiile. poate o sa te superi ca-ti spun asa, dar e un mod bun, doar tin la blogul asta ca la diminetile mele si ca la toate cestile de ceai din lume. tin mult la ele, sa stii. am cautat o jumatate de ora o imagine, dar ce imagine e potrivita cand ai de gand sa scrii "te iubesc" de 435 de ori?

asa ma gandeam si eu. mi-a zis cineva ca in realitate nu te iubesc si ca doar mi se pare. dar pe urma m-am uitat cum scrii si mi-am dat seama ca iti iubesc si scrisul. nu e cel mai bun mod, dar pare-mi-se ca ti-am mai spus de cateva ori, chiar daca sub alte forme care unora nu li se par poate cele mai sincere.

oricum, e o iubire neconditionata in care niciunul dintre protagonisti nu e nevoit sa spuna sau sa faca ceva.

2 comments:

  1. doamne, ce frumos ai scris, mai ales titlul...parca ar fi titlu de roman.
    sper sa ti-l traiesti frumos, romanul tau!!

    ReplyDelete
  2. multumesc frumos, comentariul tau m-a facut sa zambesc. :) >:D<

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare