14 June 2011

and then I closed my eyes and cried



am rugat un dumnezeu în care am încetat să cred. probabil că la un moment dat am făcut un lucru foarte rău pentru care voi plăti la nesfârşit sau până când o să înţeleg ce se întâmplă cu adevărat. am încredere însă, nu în ordinea prestabilită, ci în haosul care îmi va oferi o clipă de linişte. mă-ntreb unde mi-a dispărut curajul şi unde am dispărut eu cu totul şi de ce nu mai îndrăznesc nimic şi când am început să mă desprind atât de mult de realitate. aşa că fă să fie bine, oricine ai fi.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare