03 June 2011

e un teren alunecos, viata asta

slippery slope, I'm falling alone.

237 de randuri scrise si sterse. cuvinte care au curs unele dupa altele, zeci si sute, vorbeai din inima, scriai din inima, dureros, dar peretii au urechi, ti-e frica, iese totul la iveala, acum ca esti aici. stii? simti? auzi? muzica de la miezul noptii imi hraneste fiinta, dar tu nu o auzi.

s-au dus principii intr-o clipa, imi las inima prada tuturor ranilor din lume. puteti sa o umpleti pentru ca e goala. puteti sa aruncati acolo toate sentimentele de care nu mai aveti nevoie, iubiri mototolite si sentimente second-hand, incap toate aici pentru ca nu-mi voi aminti nimic.

e infiorator sa stii ca nu mai poti avea incredere in nimeni si nici macar in tine cand crezi ca doar tu singur te poti salva, dar singur te ingropi. dati-mi voie sa fiu singura pe lumea asta macar o clipa. oamenii spun sa te temi de dumnezeu, dar tie ti se pare ca nu exista nimic. si nu exista nimic.

nu mai sterg. nu-mi pasa. e suficient sa simt durerea asta. la pachet, te rog. vezi, inca mai am puterea sa ma tin de glume. e mai bine asa, cand renunti la propria persoana. esti mai liber cand nu-ti mai pasa de ceilalti. e chiar bine. abia astept sa am inima facuta praf.

be careful what you wish for is bullshit. ia-o ca pe literatura postmoderna daca iti zgarie urechile.


No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare