22 June 2011

partea frumoasa a haosului

tot ce exista acum trebuie sa fie minunat. nu pentru ca nu ar fi loc si de mai bine, ci pentru ca e important sa apreciez tot ce am in acest moment. am reusit sa dau la o parte vechile tipare dupa care functionam candva. am reusit sa simt ca ma aflu la jumatatea drumului. si e important sa stiu ca e normal ca intr-o zi pot sa simt ca nu sunt in stare de nimic. dar e esential sa-mi reamintesc de faptul ca e doar o stare si ca nu ma reprezinta in niciun fel. suntem, cu totii, la fel de puternici.

ordine si disciplina. daca am implinit recent un an si jumatate de regim vegetarian, pot sa fac o noua schimbare in viata mea si sa imi organizez spatiul intr-un mod cat mai simplu (eu, omul iubitor de maruntisuri si care a gasit intotdeauna propria ordine intr-o dezordine aparenta).

si nu ma mai intreb de ce si nici nu mai incerc sa aflu raspunsuri acolo unde nu stiu sa pun intrebarile corecte. un prezent al trairilor si al lucrurilor frumoase mi-e deocamdata suficient. o sa fac sa fie totul bine.


  Quadron - Slippin by wereofftherails

1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare