26 June 2011

toate-s noi şi nouă toate

s-au ivit planuri mari, pe neaşteptate, la un ceai de patru ore. sunt oarecum pe jumătate oriunde m-aş afla în această perioadă, dar poate e un lucru firesc şi poate că doppelgangerul meu o să mi se alăture în cele din urmă. asta e ceea ce îmi trebuia după ce o poveste interesantă s-a încheiat, după ce doi ani au existat două indicatoare permanente pe care le-am urmat orbeşte. aveam nevoie de noi direcţii. sunt doar lucruri spre care mă îndrept, fără să-mi fac vreun ţel din asta. o iau ca pe o parte a vieţii mele pe care trebuie să o trăiesc pentru a reveni, pe de o parte, la omul care acum trei ani de zile privea altfel viaţa. şi sunt sigură că voi reuşi.

îmi tot spun că prezentul este aici, că din orice clipă am libertate de a face orice schimbare îmi doresc. şi-o trăiesc, pur şi simplu, ca pe o certitudine. mă bucur de călătorie, destinaţia mi-e oricum necunoscută.

1 comment:

  1. calatorie frumoasa... :) cred ca vei gasi ce cauti (daca stii ce cauti) si vei ajunge acolo unde iti doresti.

    crede in tine si paseste fara teama, in fiecare clipa, pe orice alee a vietii.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare