28 November 2011

sunt lucruri bune in fiecare zi

imi savurez, zilele acestea, pana si obligatia de a face anumite lucruri administrative. astfel de drumuri s-au transformat intr-o placere, in satisfactia pura de a FACE lucruri. simt trotuarul sub talpile mele, il simt cenusiu si gri si trist si nu-l mai privesc. am Borges in geanta si-l stiu acolo, cuminte, si parca-mi incalzeste inima sau mainile atunci cand imi caut cheile si stiu ca-s la numai cativa centimetri de aceste pagini. in fiecare zi exista ceva bun si caut bunul acela, il caut cu inima deschisa, atata alinare de mult n-am mai simtit si parca au trecut secole de cand am spus ultima oara ca sunt fericita.

imi lipseste ceaiul acum, si trebuie sa fie si acesta pe lista lucrurilor care fac ziua mai buna, doar un pic mai buna. pana si gandul la emil brumaru imi face ziua mai frumoasa, doar prin faptul ca exista si va exista. si tot asa, dupa cum spuneam, fiecare zi are ceva bun in ea si bine-ar fi sa ne afundam cu totul in acest sentiment plin al recunostintei fata de oricine, oricine-o fi EL.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare