10 April 2012

PO.STARE

mai aveam un pic si adormeam cu doar cateva minute in urma. sunt la a patra cafea si, in timp ce urcam scarile, sperand sa scap de frigul asta care mi-a intrat in oase odata cu dorinta de a deveni dinceincemaimicamaislabasibinevoitoare, m-am gandit ca atata cafea nu poate sa faca bine decat unui urs imaginar, mare amator de cafea si care isi savureaza biscuitii si cestile imense si tari si negre in fiecare zi, in fata pesterii. dar eu nu sunt urs imaginar si cafeaua asta nu are cum sa imi faca bine atunci cand e multa. dar asta e saptamana in care mananc doar atat, trei cesti pe zi si multa bunavointa.

mai devreme, in timp ce luasem o pauza de la un articol  pe care nu-l mai intelegeam in timp ce tot eu il scriam, ma gandeam ca poate exista si oameni care ma privesc si care se intreaba cum rezist. si ma mai gandeam ca daca afla raspunsul, as vrea sa mi-l spuna si mie ca sa stiu cat sa mai rezist.

uneori ti se face foarte somn si nici 600 ml de cafea nu mai ajuta. mi-a spus mie odata, de mult, un fost, ca atunci cand bei multa cafea, efectul este invers. dar cu cele 55 de kilograme de ce se intampla? au fost, candva, 64. in mintea mea sunt toate lucrurile pe care am crezut ca le inteleg si pe care inca mai cred ca e firesc sa le traiesc.

nu am nicio definitie a ceea ce sunt, imi amintesc de mine fugitiv prin niste oglinzi sparte (in bruxelles mai toate ferestrele si vitrinele sunt sparte la periferii cum a vazut I. intr-o zi cand am ajuns in niste cartiere marginase unde auzeam doar bonjourlesfilleeeeeeeeeees). chiar asa, ce credeau ca obtin cu asta?

ce cred oamenii, in general, ca obtin cand rostesc adevaruri numai pe jumatate si cand fricile lor sunt afisate pe post de caracter? eu nu va cred. cred ca sunteti sinceri si buni, in realitate.

dar deocamdata, primesc doar adevaruri injumatatite. nici nu mai stiu de cand nu mai incerc sa descifrez mesajele criptate, mie imi ajunge sa stiu ca unii exista acolo de ani de zile, ca ii poti suna sa le spui ca ti-e rau sau ca ti-e bine si sa le auzi respiratia si sa stii ca o sa fii bine.

dinceincemaimicasidinceincemaibinevoitoare.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare