23 August 2012

Stay, don't close your eyes

H&M for fall

rings I made @ WOLF 25

Am numarat, pana acum, patru saptamani in care am invatat cat de mult inseamna sa ai in jurul tau oameni care scot ce-i mai bun din tine. Nu crestem singuri, crestem prin oamenii de langa noi. Si-n jurul meu s-au apropiat, brusc, oameni care parca au zambit din prima zi de viata. Si chiar asta cred ca au facut. Pentru ca e in firea lor sa fie oameni sinceri si frumosi si buni. Si ma inspira, toti oamenii acestia, mai mult ca niciodata. Am ametit, pentru prima oara, de la o schimbare care s-a petrecut la timpul ei. Mi-am dat seama cat de important e sa ma detasez si mai mult de ce ne raneste uneori si cat de important e sa ramanem in continuare la fel de sinceri cu noi si la fel de buni. Azi a intrat in birou o persoana pe care nu o mai vazusem de foarte mult timp. I-am admirat cu totii aparitia, stralucea. Slabise, intr-adevar, dar stralucirea aceea venea din altceva. Si-apoi a adaugat: M-am indragostit. O femeie de aproape 40 de ani, intinerita cu 5 ani, ca prin farmec. Nu, nu prin farmec, prin iubire.

Cineva care a inteles ca frumosul din interior ajunge sa se vada la exterior. Ca linistea si armonia sterg riduri si vindeca rani. Ca uneori zaresti oameni pe strada dupa care intorci privirea pentru ca te atrag tocmai prin acest fel al lor de-a fi. Oameni care cred in oameni.

Am invatat sa imi reorientez multe ganduri si sa renunt brusc la multe obiceiuri negative. Unde inainte aveam tendinta sa judec sau sa nu am rabdare sa inteleg, acum privesc cu grija si-mi spun ca nu stiu povestea niciunui om si ca este important sa ne uitam doar catre drumul nostru. Am invatat cat de important si cat de bine este sa privesti numai partea buna a lucrurilor. Si cat de bine este sa fii recunoscator pentru tot ce ai acum, aici.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare