19 November 2012

şi

seara dansez toate cuvintele pe care nu le-am rostit peste zi. îmi dansez toate greşelile, toate gândurile pe care nu le-am eliberat ca să nu rănesc. dansez fiecare gest pe care nu l-am făcut şi dansez fiecare "dar ce-ar fi fost dacă". dansez tot ceea fiecare om spune uneori, dansez fiecare cuvânt pe care alţii îl spun şi mai apoi îl regretă. dansez fiecare izbucnire frântă, dansez loviturile pe care le aruncăm spre noi, în noi. dansez la nesfârşit acelaşi început de drum, dansez de fiecare dată altfel. dansez fără să ştiu când se va opri muzica, dar dansez atât cât pot să-mi mai chinui oasele, trupul, atâta vreme cât trupul, oasele se mai pot mişca odată cu fiecare ritm de tobă, atâta timp cât încă ameţesc şi încă mai pot dansa. dansez oboseala, îmi dansez reîncărcarea şi revenirea. dansez toate incertitudinile într-un dans cert, puternic şi nemilos. fiecare început de drum e un sfârşit în sine, dar omului nu-i e dat decât să danseze la nesfârşit.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare