28 January 2013

SMART

play this first:



Scuze se găsesc, slavă domnului, cu nemiluita. pe toate drumurile, în toate colţurile, în cel mai uşor mod posibil şi cel mai la îndemână. ies de pe unde nici nu te-ai gândi şi mai că te miri că una dintre scuze era cât pe ce să-ţi scape. dar ce faci când îţi iei obiectivele în braţe şi le treci pe hârtie? când organizarea lor în scris îţi dă o palmă şi te face să te ruşinezi că până acum ai fost bun numai la găsit scuze?

când absolvim ultima formă de învăţământ tendinţa e să uităm de orice program strict în afară de cel pe care ni-l impune jobul de zi cu zi. dar ce faci cu timpul liber pe care nu ţi-l doreşti liber? l-am organizat până-n pânzele albe şi l-am pus la treabă.

mă uit peste foaia pe care am scris în dimineaţa asta tot şi-mi dau seama că e o revelaţie. nimic din ceea ce-mi propusesem nu mi se părea realizabil fiindcă nu era scris. în loc de o lună, îmi ofeream trei. în loc de un rezultat final peste o lună şi jumătate, amânam totul cu cinci luni.

hands down for procrastination. acum da, sunt sclavul acestui program draconic. and thank god for that. fiindcă libertatea vine din disciplină, nu din haos. de-acolo vine doar stressul.

whendidyougetthatsmart, mai că-mi vine să-mi spun. dar rezultate, înainte de toate. fiindcă-i mare lucru şi să te-aplauzi singur.



No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare