26 May 2013

intotdeauna

e bine cand cineva pe care il admiri iti impartaseste convingerile si credintele. intrebari la care nu erai sigur de raspuns sunt solutionate de cei care au ajuns acolo unde te vezi intr-o buna zi. si stii ca vrei lucrul asta din motivele bune. doar de dragul de-a face un lucru. niciodata in viata n-am primit atata iubire deodata de cand am descoperit un nou mod, poate si singurul, in care functioneaza lucrurile in univers. lumea din jurul tau e cea pe care o vezi si o modelezi tu. si, alteori, chiar si lumea aceea mare, la care ti se pare ca nu ajungi sau pentru care crezi ca poti face prea putin, poate fi schimbata in bine tot de tine.

azi-dimineata a fost din nou o zi in care nu mi s-a mai parut ca un trecut neschimbat ma ajunge din urma. nu. de mai multa vreme, am simtit asta. am privit soarele, trandafirii infloriti, am ascultat linistea si ciripitul pasarilor. si totul era cum trebuia sa fie.

si-am zambit mult. sper sa fim bine cu totii.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare