31 May 2013

mici de tot

cand citeam in Scrisorar ca tocmai lucrurile mici sunt cele care conteaza cu adevarat ma bucuram ca le vad si ca le apreciez, sper eu, asa cum trebuie. take comfort in rituals, am vazut scris undeva odata si mi-am dat seama ca si in aceste cuvinte se regaseste acea parte a filozofiei budiste care iti spune sa traiesti in prezent. bineinteles ca poti trai incrancenat si in dezacord cu toata lumea. dar nu e om pe lume care sa nu isi doreasca sa gaseasca in el liniste si echilibru. stiu fiindca le-am trait pe amandoua si stiu ca sunt necesare si ca nu pot exista una fara cealalta. deznadejdea si fericirea. nicio extrema nu e buna. niciun exces nu ne va ajuta vreodata. si cand ma gandesc la exces, imi amintesc de Fabrica de absolut a lui Capek. si gesturile, gesturile marunte, sper sa imi ramana si ele in memorie. fiindca imi doresc sa cunosc un alt nivel pe care stiu ca inca trebuie sa-l cresc, sa-l slefuiesc. si as vrea sa mi le amintesc. take comfort in gestures. nici nu stiu cum sa explic.

oricum, uite niste liniste: http://hypem.com/track/1s77b

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare