19 May 2013

multumesc

mi-au reamintit alti oameni ce poate insemna fericirea si de unde vine. am invatat de la alti oameni sa am mai multa incredere in mine.

m-au invatat alti oameni cum sa fiu un om mai bun. am invatat de la cei care critica sa critic mai putin. am invatat de la cei care pun etichete sa nu mai pun nicio eticheta.

am invatat de la cei care au reusit ca pot si eu. am invatat de la cei care nu s-au sfiit sa arate de unde au inceput ca nu am voie sa-mi caut scuze. am invatat ce e mai bun de la cei mai buni oameni.

am invatat lectii peste lectii, zi de zi, luna de luna. in toate exista un motiv si fiecare om din viata noastra are un rol bine definit. cred in experiente si cred ca e bine sa fii deschis sa cunosti alti oameni. intotdeauna prefer sa-mi asum riscul de a ma alege cu o dezamagire sau o suferinta a inimii. fiindca odata cu riscul vine si sansa de a cunoaste un om extraordinar si de a te bucura de o viata si mai frumoasa.

am invatat de la fiecare om in parte ca viata e ca un rau, ca nu trebuie sa te legi de nimic ce vrea sa mearga mai departe, ca nu trebuie sa inoti impotriva curentului, ci sa stii sa mergi in voia lucrurilor si sa te bucuri de copacii care fac umbra deasupra apei.

sunt unde sunt acum datorita tuturor oamenilor pe care i-am cunoscut si inteleg prin asta oamenii care inca fac parte din viata mea, dar si oamenii al caror rol s-a incheiat, cel putin deocamdata. si datorita deciziilor mele, dar si din cauza deciziilor mele. imi asum tot si nu imi mai caut scuze.

de la alti oameni am invatat sa nu ma agat de nimeni. si e mare lucru sa stii sa nu mai iei nimic personal. am invatat ca cei mai buni oameni sunt cei care se daruiesc si impartasesc sincer din ceea ce stiu si sunt. si-am invatat ca sinceritatea si sentimentele frumoase pot fi cultivate cu si mai multa grija si ca nimic nu te schimba mai mult in bine decat niste oameni buni. dar am vazut si ca alti oameni te pot schimba in rau.

am invatat multe. multumesc.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare