13 June 2013

sa fac ordine. cam asta ar fi planul dupa ce simt ca ceea ce faceam inainte s-a ripisit, nici eu nu stiu unde. sa fac ordine si sa muncesc din nou. fiindca am vorbit mai mult despre si am facut prea putin. si cred ca tocmai pauzele astea nu-mi plac. fiindca parca nu isi au rostul, iar eu nu sunt in punctul in care sa mi le mai permit. timp liber e destul. e prea mult timp liber. nu-mi place si nu-l inteleg, ba chiar mi se pare daunator asa cum acum imi risipeste si imi alunga concentrarea. nu sunt un om disciplinat si tocmai de-asta ma tem, e usor sa imi distragi atentia. nici macar nu vreau sa vorbesc despre asta, despre ceea ce trebuie facut. macar acum am incredere ca le pot face. pe toate. iar asta, ei bine, asta e un mare pas inainte. doar ca pauzele astea continua sa fie usor enervante.

ursuz, fireste.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare