05 August 2013

ca o gura de aer curat


aici vin sa-mi trag sufletul. aici vin ori de cate ori trebuie sa deschid o fereastra si nu am cum si ori de cate ori simt ca imi pierd suflul. tot aici vin cand iubesc sau cand sunt indragostita pana peste urechi. aici vin cand nu gasesc niciun raspuns, aici vin cand am toate raspunsurile. vin aici ori de cate ori am nevoie de intrebarea potrivita fiindca nu stiu cum altfel sa gasesc raspunsurile. asa ca trec prin toate intrebarile din lume ca sa descopar ca uneori n-ai nevoie de un raspuns, trebuie doar sa lasi lucrurile sa treaca. dar, cel mai important, aici vin intotdeauna cat se poate de sincera.


e un exercitiu bun si esential oricarui om: sa inveti sa fii sincer cu tine. garantez ca asa ii vei rani pe ceilalti mult mai rar si te vei pune si pe tine la adapost de propria-ti nehotarare. azi a trebuit sa iau multe hotarari, pe fuga, parca si impinsa putin, n-am avut timp sa ma gandesc la niciuna dintre ele. e ciudat cum ce construiesti in vreme indelungata se termina printr-un simplu cuvant si pe urma nici nu ai timp sa te gandesti la asta sau sa tragi vreo concluzie. dar cica uneori e mai bine sa stii sa cand sa renunti.

in orice caz, azi am venit aici ca sa spun ca de azi nu o sa mai spun nimic. nimic despre deciziile pe care tocmai le-am luat, nimic despre hotararile cu care m-am trezit pe masa, nimic despre aceasta amortire pe care o simt acum in tot corpul si nimic despre aceasta vointa care vrea sa lase, doar astazi, lucrurile sa treaca.

stiti cum unii oameni nu spun niciodata nimic? sau iti povestesc dupa trei luni sau dupa ce lucrul acela s-a implinit? mie nu mi-a stat niciodata in fire asa ceva, dar as vrea tare mult sa-l practic. fiindca mi se pare ca am obosind visand, povestind si entuziasmandu-ma. poate ca inteleptul doar tace si face. si cui ii place sa vada ca nu e asa de intelept pe cat credea? unui intelept care stie cand e cazul sa recunoasca (azi, de exemplu), ca mai are multe de invatat si care e dispus sa invete.

poate revin, tot n-am tras suficient de mult aer in piept pana la ora asta. ce zi!

later edit necesar: nu, nu plec de pe blog. :))

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare