13 August 2013

you get a lot of wonderful feelings

marsha zakurnaeva - sleep runner

what do you get when you fall in love?, intreaba isaac hayes care s-a ivit in dimineata asta, la 7, in timp ce-mi prelungeam linistea atat de mult iubita alaturi de o cafea, intotdeauna neagra. we get a lot of wonderful feelings, i-as raspunde si i-as mai spune ca merita sa te indragostesti la nesfarsit, din nou si din nou si ca, daca esti norocos, te poti reindragosti la nesfarsit de acelasi om.


nu ajungi la fundul apei daca ii tot tulburi suprafata, am citit zilele trecute intr-o carte. ce ne linisteste atunci cand redevenim noi, atunci cand ne regasim, dupa ce au trecut toate furtunile? nu rasuflam usurati vazand ca suntem tot noi cu visele noastre si ca n-am pierdut nimic din cine stiam ca suntem?

nu stiu daca primim tot ce ne dorim, mai ales ca, de multe ori, nu stim nici noi ce ne-ar prinde bine. cred insa ca viata noastra se desfasoara in functie de cum traim in prezent, clipa de clipa. nu se spune ca cel mai bun mod de a avea un viitor bun e sa ai grija de prezent? iar eu am grija de prezent fara sa ma gandesc constant la viitor, doar imi imaginez ca va fi unul frumos, linistit, ca si acest prezent in care imi regasesc echilibrul chiar si atunci cand se intampla sa avem parte si de lucruri mai putin placute.

dar e un echilibru de care trebuie sa nu uit si sa nu uitam asa ca il repet si mi-l repet ori de cate ori va fi nevoie.


No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare