09 September 2013

and I told you to be patient

hisashi shibata

mi-a fost rau trei zile la rand. azi mi-au amortit pana si simturile, insa am reusit sa gasesc, in mod ciudat, puterea de a vedea, mai mult ca niciodata, eforturile facute pana acum, pasii pe care, de ceva vreme, ii fac alaturi de o echipa. si ne miscam timizi, dar increzatori, si ne sustinem reciproc atunci cand nu mai avem incredere ca ajungem la momentul in care vom ciocni un pahar de sampanie: de maine dimineata putem incepe sa lucram. asta asteptam sa ne spunem si uitam sa ne mai comparam eforturile cu ale altora, uitam ca de la o idee, de la un vis, de la o schita, noi ne-am mutat intr-un atelier, uitam ca noua nu ne-a trebuit doar o masa, ci peste o suta de ustensile.


sa avem incredere fiindca ajungem si acolo. sa continuam sa mergem in aceeasi directie, impreuna.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare