01 October 2013

we all fall down

Freja Beha Erichsen for Chanel, photographed by Karl Lagerfeld and styled by Carine Roitfeld.

Stiu deja ce-mi doresc in noul an. Si are mare legatura cu oamenii. As vrea sa am mai multa grija si sa ii pot alege mai bine. Sa am mai multa incredere in instinctul meu si sa acord mai putine sanse. Sa iert mai greu, mai spre deloc. Sa accept mai putin si sa rup legaturile mult mai repede.

Sunt genul de om care iti poate oferi pana la zece sanse micute. Asta fiindca ai facut 10 lucruri care nu-mi plac in general. Lucruri care spun ceva despre tine, despre niste valori in care nu cred si care nu se numara printre valorile mele. Niste non-valori. Nu le-am avut niciodata. Nici chiar atunci cand mi le insiruiai pe toate. Dar tind sa iau apararea unor oameni. Nu reusesc sa ghicesc mereu intr-un om o victima imaginara. Si-atunci ii ofer cele zece sanse micute.

As vrea sa invat sa ofer o sansa, una mica. Una mica si pretioasa de care sa stii sa profiti si sa-mi demonstrezi ca ai valori. Nu ca ale mele, nu sa se potriveasca, dar sa nu crezi in niste non-valori. Am gresit si am fost, cu siguranta, in ipostaze care astazi imi displac profund. Dar le-am indreptat si as vrea sa nu ma mai las niciodata prinsa in astfel de cercuri vicioase.

Asa ca asta imi doresc. Mai multa intelepciune cand vine vorba de oameni. Si mai putina rabdare.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare