24 November 2013

sa nu mai

sa nu mai cer? de cate ori nu mi-am promis mie sa nu mai cer? sa ma concentrez pe munca si-atat? sa nu mai sper cand nu e cazul? sa nu mai visez cu ochii deschisi atat de mult? stop dreaming, stop dreaming din "Cimitirul" lui Telespan e cel mai bun sfat pe care l-am primit in ultima vreme. eu spun da cand nu trebuie si nu cui nu trebuie si am in permanenta frica asta ca o sa stric lucrurile si pe urma ele oricum se strica de la sine, unele, fiindca acolo undeva asa era scris sa se intample. credeti in destin?

si fireste ca tot pe mine ajung sa ma supar, e mai usor sa-ti tii promisiunile fata de prieteni decat cele pe care le faci fata de tine si detest tocmai lipsa asta de responsabilitate fata de mine. e obositor, zau ca nu e. trec acum la scris, la scrisul pentru alti oameni, cu zambete puse in loc de virgule, ca sa dea mai bine.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare