31 December 2013

overcome

putere. asta vreau. putere sa fiu mai buna cu mine. mai buna cu ceilalti. putere sa raman tot eu. putere sa pot iubi la fel de mult la infinit. putere sa nu-mi propun sa iubesc mai putin. putere sa pot iubi totul la fel de mult. putere sa nu uit ca pot fi eu insami si ca nu e nimic gresit in a iubi mult, in a oferi totul. putere pentru a nu uita ca schimbarile sunt inevitabile. putere sa nu uit ca pot merge intotdeauna mai departe, ca pot trece peste orice. putere sa raman, putere sa plec. putere atunci cand cei din jurul meu si-o pierd. putere pentru ei, sa le fiu sprijin la nevoie. putere ca sa am incredere ca pot face mult mai multe. putere ca sa nu uit cine sunt. putere ca sa imi dau seama unde am ajuns si de unde am plecat. putere ca sa nu ma intorc. putere ca sa merg intotdeauna inainte. putere ca sa nu uit ca nu exista numai alb si negru, dar ca, pe termen lung, griurile nu fac bine nimanui. putere ca sa gasesc in jurul meu la fel de multe lucruri bune, la fel de multi oameni minunati. putere ca sa fiu tot eu atunci cand nu stiu cum sa reactionez. putere sa reactionez in acord cu mintea si cu inima. putere ca sa aduc mai multa armonie in viata mea. putere ca sa fac schimbarile de care mi-e frica. putere sa spun tot ce simt cand simt. putere ca sa nu-mi mai fie frica. putere ca sa continui sa fiu eu, dar sa nu uit ca mereu e loc de mai bine si sa cresc. putere sa uit, sa iert, sa iubesc, sa o iau de la capat. putere pentru toate momentele in care voi crede ca nu mai pot face un pas. putere ca sa nu renunt. putere ca sa zambesc cand o sa-mi vina sa plang. putere sa plang cand voi incerca sa ma opresc. putere sa cred la infinit. putere sa iubesc la fel de mult. si sa raman, intotdeauna, indragostita de viata si de oameni.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare