23 May 2014

e bine asa

e bine asa, cu diminetile astea prelungite cat mai mult, cu lene de care trag pana cand nu-mi mai permite timpul. fiindca, vezi tu, e bine asa. cu plimbarile din fiecare zi de 40 de minute pe putin, cele de dimineata, cu drumul atat de des strabatut in ultima vreme. n-am facut carare, dar poate o sa-mi ramana urmele pe acolo. n-am amintiri stranse de prin aceste locuri, dar ma intorc intamplarile la acelasi drum si mie nu mi-e frica sa revin.

ieri ne-am oprit sa ne miram de-o fereastra uriasa pe carol prin care se vedea un candelabru ca-n filme intr-o camera cu tapet inchis care ne-a trimis imediat cu gandul la povesti pe care nu le-am trait niciodata. si e bine asa, mai ales seara cand se domoleste caldura, cand bulevardul carol se acopera de umbre si uiti ca-n primavara ii taiasera de tot copacii acum plini si verzi. au stiut ei ce fac, i-ai injurat degeaba pe oamenii care-i ciuntisera.

si e bine asa, cu beri albe sau negre baute prin terase noi, mereu altele. cu oameni noi la tot pasul, cu intamplari care te amuza peste masura si fara de care n-ai putea sa traiesti. poate ca intr-o zi o sa scriu despre toate si despre toti oamenii, numai ca atunci mi s-ar face frica sa nu le pun capat asa, povestind despre ele.

prefer sa le traiesc, mereu altele si, pe cele mai multe, sa le fac sa se intample. si m-amuz de ele si le savurez si ma bucur ca acum diminetile sunt asa de lungi si blande si ca eu m-am regasit.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare