15 May 2014

grateful





ieri a fost ziua mea si-a fost o zi perfecta in care totul a fost exact asa cum trebuia sa fie. rasuflu usurata sa vad ca prezentul e bun si bland cu mine si ca, iata, acelasi secret, acelasi mecanism pe care-l ghicisem cu mai multa vreme in urma functioneaza la fel de bine. energia sincera din noi si starea noastra de bine se transmit si ii molipsesc si pe ceilalti.

sunt recunoscatoare si ma bucur sa vad ca in jur sunt niste oameni atat de frumosi. si unii dintre ei sunt aici de ani de zile si lor le sunt cea mai recunoscatoare fiindca asa cum mi-a zis un prieten tare drag, e mare lucru sa poti fi tu cu adevarat langa altcineva fara sa te temi ca vei fi judecat sau ca nu vei fi acceptat. teama pe care, de ani, ani de zile, poate ca din liceu, n-o mai am.

ca sa vezi cat am crescut. si-atunci ajungi la o astfel de varsta la care te bucuri ca esti tu, in acest context. si-mi place contextul asta, imi plac oamenii astia, imi place unde sunt si-mi place sa stiu ca e un drum frumos inainte, asa mi-l doresc, dar fara nicio goana si nicio graba. zi dupa zi, cu prezentul in inima.

2 comments:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare