27 May 2014

nimeni n-a saracit vreodata fiindca a oferit


saracesti numai daca oferi doar ca sa primesti inapoi.

e o joaca si cred ca asta am invatat, desi eu am vorbit serios. dar am invatat sa zambesc mult mai usor si sa fac ziua sa fie insorita, indiferent de vreme. imi scriu povestea singura, cum bine mi-a spus cineva acum cateva zile la o cafea, dar e povestea pe care nimeni n-ar intelege-o si pe care chiar tu ai crede-o numai pe jumatate.

o joaca de-a diminetile impartite si de-a zambetele ghicite fiindca nu le-am vazut niciodata sau, mai bine zis, prea putin. m-am mirat si eu, de data aceasta, de lectia pe care am stiut sa o aplic, m-am mirat ca am stiut sa pasesc drept si sa plec linistita spre casa.

ori asta e mare lucru, mi-am zis. si-as vrea sa cred ca impartim in continuare aceleasi dimineti si aceleasi zambete pe care doar ni le ghicim. si zambim la gandul ca ne-am zambit.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare