21 May 2014

soarele




e plin Bucureştiul de surprize. e plin şi parcă infinit. îl descoperi la pas, zi de zi. îl tot descopăr, de 8 ani de zile, şi mi se-arată din ce în ce mai frumos, să mă oprească parcă, să mă ţină aici, să-mi demonstreze că nu am de ce sau unde altundeva să plec. şi adevărul este că a cam reuşit. a ştiut el cum să facă jocurile încât să-mi fie din nou bine, încât să mă trezească la realitate şi să-mi arate că aici am tot, doar că trebuie să ştiu să privesc în jurul meu. fiindcă mult prea des privim, dar nu înţelegem nimic.


No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare