04 May 2014

un lucru



Cele mai multe lucrări de marketing îţi vor spune să te orientezi către o singură direcţie fiindcă e cel mai bine ca oamenii să te recunoască drept lider în domeniu. Pe urmă citeşti şi mai mult şi dai peste Trout care-ţi spune că tocmai dorinţa de creştere a companiilor e şi cea care le omoară. Sunt o mie una de teorii şi toţi au dreptate în vreme ce toată lumea greşeşte. În cele din urmă, tu vei şti cel mai bine care ţi-e drumul dacă nu te mai temi că nu mergi într-o direcţie anume.

Direcţia asta sau, mai bine zis, dorinţa de a avea o direcţie m-a făcut să greşesc de multe ori în ultima vreme. Mi-am îndeplinit, rând pe rând, vise. Le-am încercat, le-am testat, le-am transformat în realitate. Când le trăieşti însă, când eşti în miezul lor, lucrurile sunt cu totul altfel şi-atunci poţi ajunge să te întrebi dacă asta este ceea ce îţi doreşti în continuare.

Am fost cu mine aspră cum n-am fost niciodată şi nu mi-am mai îngăduit multe lucruri. Or ritmul ăsta de viaţă nu e pentru mine, am obosit cumplit să fac să meargă lucrurile în atâtea direcţii. Şi-acum le las deoparte, pun pauză la ceea ce pare important, dar nu e.

Revin la mine şi-ncetinesc ritmul care nu m-a apropiat de fericire, ci m-a îndepărtat de cine ştiam că sunt. E dureros să te pui sub lupă, dar cred că e mai sănătos. Mai bine să vindec acum nişte zgârieturi decât să încerc mai târziu să acopăr o rană mult prea mare.

Şi-n rest, uite, deja concluziile astea, făcute publice, îmi sună bine. Nu mă sperie, ci mă bucură. Sunt bucuroasă că mi-am demonstrat că pot face mai mult decât credeam. Dar acum e timpul pentru o linişte frumoasă şi, cel mai important, sănătoasă. Pentru o viaţă în prezent fără prea multe programări şi direcţii. Pentru munca făcută bine, pentru relaţiile trăite acum, pentru paharele de vin băute sub un cer de vară, senin dacă se opresc şi ploile din ultima vreme.

O să te critice întotdeauna oamenii din afară şi puţini sunt cei care te văd cu-adevărat. Înveţi că numai dacă eşti tu cu adevărat aduci lângă tine oamenii potriviţi, oamenii care nu te vor răni atunci când  nu vei corespunde unui ideal pe care-l aveau în minte.

Şi muzică, e timpul să ne lăsăm inundaţi.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare