17 July 2014

băi, omule

am noroc de oameni faini. nu ştiu dacă e de la vara asta. nu ştiu dacă trebuie să mulţumesc cuiva. mie?! :)) nu. în mod sigur, nu. celorlalţi. că-mi acordă timp, că mă lasă în vieţile lor, că-n unele zile mă plac, că-n altele se hotărăsc să mă uite, că alţii nu se pot desprinde de mine, că unii mă iubesc aşa cum sunt, dar fix aşa cum sunt. că-mi suportă toate mărunţeniile. că uneori ne enervăm reciproc, dar niciodată atât de tare încât să ne rănim iremediabil. când faci o rană şi nu vrei s-o uiţi. că unii se pricep la asta. omule, uită. iartă. vindecă-te. aruncă ura. nu privi chiorâş. nu răni prin cuvinte. nu răni prin fapte. vine o vârstă la care nu mai ai răbdare. te simţi ca un bătrân trecut prin toate. şi poate că e mai bine aşa. vrei să-ţi fie bine şi-atât. şi, crede-mă, o să faci pe dracu-n paişpe să-ţi fie bine. o să înţelegi când o să faci asta. cu toată răbdarea din lume, fiindcă şi tu ai fost acolo, o să fugi când o să vezi că altcineva te poate răni sau te răneşte deja. nu mai stai să vezi până unde pot merge lucrurile. fugi şi punct.

aş vrea să scriu despre o seară frumoasă. adevărul e că am uitat puţin din ce credeam c-am învăţat. revenim. că doar semnele rămân, lecţiile. mai creşti un pic. şi  nu lăsa, omule, pe nimeni să te ţină pe loc.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare