15 July 2014

Cea mai frumoasa zi




E in fiecare zi. Mi-e rusine acum de momentele in care am simtit ca nu pot face nimic desi puteam face, ca si acum, atat de mult. In care am crezut ca am prea putin desi aveam deja mai mult decat imi trebuie. Citesc despre oameni care spun ca nu se tem si ca stiu ca atata vreme cat pot munci, totul o sa fie bine. Si stiu ca sunt un alt om de o perioada de timp. Ca parca o data la cativa ani ne dam seama ca ceva in noi a devenit complet, ca am reusit sa atingem acea treapta catre care am tot mers, ani de-a randul. Si-a fost multa munca, si-a fost nevoie de intelegere, de ascultare, de rabdare, dar cel mai mult de iubire pe care mi-am oferit-o mie. Dar sunt un om norocos fiindca in anii acestia niste oameni exceptionali mi-au dat voie sa-i cunosc si-au ramas in viata mea.

Ascult mai mult si trimit egoul intr-un colt ori de cate ori ii aud vocea. Imi amintesc de ce e mai important "Sa fii fericit sau sa ai dreptate (chiar si cand nu ai!, as adauga)?" si nu uit ca sunt lucruri diferite. Cum sa faci rau unui om daca intelegi ca e parte din tine, ca tocmai aceasta convingere ca suntem separati ne-a facut, de-a lungul timpului, sa ne facem atata rau, sa ducem razboaie, sa credem ca suntem separati, inegali, cu drepturi mai multe sau cu drepturi mai putine.

Cea mai frumoasa zi e in fiecare zi si cand ploua, cum bine a scris Mihail Siskin, "e o frumoasa zi cu ploaie". Cele mai frumoase sentimente sunt cele pe care inveti sa le oferi tu altora alaturi de cele pe care le primesti. Cea mai mare liniste e cea prin care nu iti mai lasi egoul sa strige ca ai fost ranit sau nedreptatit. Cea mai mare realizare e sa fii mut in fata celui care striga la tine si sa intelegi ca supararea lui nu te poate atinge.

Cea mai frumoasa zi e astazi si vreau ca toate zilele sa fie la fel de frumoase. Daca suntem lumina, ce nevoie avem de colturi de umbra sub care sa ne retragem? De ce sa ne simtim raniti in orgoliu cand cineva ne face un repros? Sa intelegem si sa nu uitam ca exista tot atatea puncte de vedere cati oameni exista.

Cea mai frumoasa zi e astazi si-n fiecare zi.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare