08 August 2014

de-ai putea



sa desenezi cu degetele tot universul
ai face un cerc, apoi o linie
te-ai razgandi, ai adauga niste puncte
mi-ai spune ca sunt planete mari, uriase
dar ca asa se vad de aici, de pe Pamant
ai uni punctele si mi-ai spune
ca ai descoperit o galaxie noua
ca inca nu i-ai dat nume,
dar te-ai razgandi si-ai face un nor urias
peste toata galaxia
abia descoperita
mi-ai spune ca, de aici, de pe Pamant
nu avem cum sa vedem o alta galaxie
ar incepe sa ploua
asta ca sa duca si norii adunati pe cer
ai desena la sfarsit un soare
in timp ce mi-ai marturisi
oftand
ca nu stii cum arata Universul.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare