08 August 2014

Despre vise. Tot inainte


http://www.freundevonfreunden.com/workplaces/joachim-baan/

Se spune ca daca visul tau nu e suficient de mare, daca pasiunea nu e suficient de puternica, nu vei ajunge unde vrei. Citesc despre Joachim care a primit spatiul de la fratele lui. Fiindca uneori in viata mai esti si norocos in timp ce lucrezi. Nu vreau sa devina un chin ceea ce fac. Pasiunea nu trebuie sa fie stres, lupta cu fiscalitatea, oboseala acumulata si, in final, dezgust pentru ceea ce la inceput faceai cu drag. Am auzit prea multi oameni care au renuntat la pasiunile lor fiindca le-a fost greu. Am trecut si eu prin asta, dar nu am renuntat, doar am luat o pauza. E greu de inteles din afara, e grea de priceput lupta care se duce in orice om care isi doreste ca in viitor sa se afle in spatele unei astfel de vitrine, drept creator al unor produse care pur si simplu trebuie sa existe.

Uitasem ca nu am voie sa uit de vise. Noroc ca azi am fost norocoasa si am primit o veste buna. Dar stiti de ce am primit-o? Fiindca eram deja fericita. Fiindca starea actuala a lucrurilor imi spunea ca trebuie sa fiu recunoscatoare. Pentru familie, penttru prietenii mei atat de dragi, pentru ca pe lume exista oameni exceptionali, pentru ca avem posibilitatea de a face bine. 

Sa nu mai uitam de vise.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare