24 September 2014

stii ce ai de facut




asa mi-a spus si ii dau dreptate. stiu si nu stiu. ma tem ca as putea reusi. nu sunt libera. nu ma simt libera. ma tin eu captiva bine de tot. fiindca trecutul poate fi lant greu. am rupt zale, dar mai sunt. asta pare o ultima treapta si e cu atat mai greu de urcat. si azi, uite, azi as fi vrut iar sa raman in pat, abia am ajuns pana aici, dupa o noapte de somn-nesomn, parul lung rasucit pe perna in toate directiile, emil mladin de la 2.30 pana la 3.30, vise, iar somn, o alarma pe care am ascultat-o in stare de veghe, gandindu-ma ca "e chiar frumos cantecul asta" pana am adormit la loc. you're not here, I'm not here, no one is here. ce fac aici? ce fac eu aici, in momentul asta? si ce as putea face altceva, in alta parte? cum arata viitorul? exista asa ceva, cu adevarat? o definitie? nu, exista doar prezentul.

am obosit. da, stiu ce am de facut, dar voi fi eu cine vreau sa fiu in alta parte? hai, inca o treapta. asta e eliberarea. dar uite ca azi am actionat de parca n-as fi fost eu. obiceiurile bune inca se tin de mana cu cele rele. eu inca pastrez din mine persoana pe care am incercat sa o las in urma. si, din afara, putini oameni pricep. prea putini. mie mi se pare ca esti indragostita de tine, mi-a spus. I'm not there yet, I'm not there. ma tem de momentul acela desi momentul acela imi va face cel mai bine.

I'm not here, I'm not there, I'm nowhere. but I am.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare