06 October 2014

intreaba-ma azi. si cateva polaroide de Tarkovsky

 


© Андрей Тарковский/Ultreya, Milano; Luce Istantanea (Edizioni della Meridiana, Firenze; ISBN 88-87478-54-6)
Intreaba-ma azi si-o sa-ti spun
ca mi-am uitat numele
ca nu stiu nici ora la care m-am trezit
m-am imbracat
mi-am facut cafeaua si am baut-o
gandindu-ma ca azi
trebuie sa fac doar lucrurile importante
cu adevarat importante
prin urmare
pana la ora asta
n-am facut nimic
ce ciudat, ce bizar si ce coincidenta
sa nu intelegi nimic din ce se intampla cu tine
intr-o dimineata de luni
in care totul ar fi trebuit sa fie un nou inceput si in care
iata -
nimicul continua sa fie nimic.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare