03 November 2014

5

obosisem tare, obosisem cumplit. pe la prânz am ieşit să mănânc o supă. o supă mâncată pe fugă, dar bună. o supă de zece minute şi preţ de cinci lei. mi-a fost frică de toate lucrurile în acelaşi timp şi deopotrivă. ţie de ce ţi-e frică într-o zi de luni? ţie ţi-a fost vreodată frică, frică de tot şi de toate? eu cred că da. te văd din nou, te văd cum te îndepărtezi de ceea ce există, de ceea ce e aici. eu trăiesc între vis şi realitate şi uneori alunec mai mult înspre vis, dar mă agăţ cu unghiile de realitate, cât pot de mult. te văd cum te îndepărtezi de tot ceea ce ar putea să te ţină de mână. şi ţi-e frică de tot şi de toate. supa noastră cea de toate zilele şi uitare sunt toate. nu-mi mai amintesc nimic despre nimeni şi, într-un fel, e bine. că ţi-ai antrenat mintea să uite, sufletul să respire din nou. că ai făcut curat aşa, chiar şi când nu voiai ai. dar în zilele de luni, în zilele în care e greu să respiri fiindcă ai o cumplită durere de cap, ţi-e frică din nou de tot şi de toate.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare