10 December 2014

taking back time



după multe zile, după multe luni şi după mulţi ani, îţi dai seama că fiecare om trăieşte în lumea lui, că dacă instinctul îţi spune că e mai bine să nu te mai vezi cu o persoană, e bine să-l asculţi and so on, and so forth. mea culpa de un milion de ori şi pentru un milion de oameni. sigur că e o bucurie să te vezi cu alţi oameni, să cunoşti persoane noi, să îţi faci noi prieteni. dar timpul mi-a demonstrat că oamenii care sunt potriviţi în viaţa ta vin singuri spre tine, că îi va aduce doar ceva ce tu ai făcut şi nu faptul că te-ai dus tu spre ei.ceea ce ne aduce înapoi la teoria potrivit căreia doar atunci când trăieşti în prezent, concentrat asupra proiectelor tale, vei atrage alte persoane în viaţa ta.

m-am dus spre oameni, nu întotdeauna cei potriviţi. au venit spre mine, nu întotdeauna cei potriviţi. mă bucur că în ultimul an am ştiut să spun "nu" de multe ori, mi-a plăcut să mă izolez şi să nu îmi calc pe inimă pentru alţi oameni.

îmi iau înapoi timpul pe care l-am oferit doar fiindcă alţii aveau nevoie de ceva. fiecare dintre aceşti oameni s-a făcut nevăzut când n-au mai avut nevoie de oricare ar fi fost acel lucru, să îşi descarce sufletul, să vadă dacă nu cumva îşi pot schimba prezentul cunoscând alţi oameni, folosindu-se de ei prin "testare".

ori e urât să testezi oamenii aşa, e urât rău de tot.


No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare